31 lipca 2015

Inspired By Anna Wendzikowska

Upały szaleją, a ja nie dość, że pracuję to długo wyczekiwany urlop mam zaplanowany dopiero na wrzesień. Ale nie o tym dziś będziemy mówić :) Jak wspomniałam już w ostatnim poście, jestem redaktorką w portalu Urodaizdrowie.pl. Dzięki uprzejmości Inspird By, mam przyjemność testować pierwszą edycję ich gwiazdorskich pudełek (moje recenzje można znaleźć także na portalu). Jakie są moje wrażenia? Dziś na tapetę bierzemy box Anny Wendzikowskiej - dziennikarki TVN. 



Boxy subskrypcyjne są coraz bardziej popularne w naszym kraju — cóż za ekscytację odczuwa każda z nas przed otworzeniem pudełka, którego zawartości nie znamy. Inspired By to nowa jakość na rynku boxów prenumerowanych — inspirowane gwiazdami, kuszą produktami wybranymi właśnie przez nie. Co w swoim pudełku ukryła dziennikarka Anna Wendzikowska?

Duże pudełko, wcale nie lekkie, otwierałam wyraźnie podekscytowana. Zanim ukazała mi się zawartość pudełka, zapoznałam się z elegancko złożonym listem od samej Anny Wendzikowskiej oraz z listą produktów, które za chwilkę ujrzałam w pudełku.


Pierwsza edycja Inspired By Anna Wendzikowska jest niewątpliwie inspirująca. W pudełku znajdują się produkty zarówno do makijażu, pielęgnacji włosów oraz twarzy, a co więcej piękny zestaw kobiecej biżuterii oraz książka autorstwa samej Anny Wendzikowskiej. Ale po kolei…


W pudełku znajdują się produkty o łącznej wartości 300 zł. Zamawiając co 3-miesięczną sybskrypcję, za jedno pudełko zapłacicie tylko 99 zł. Więcej szczegółowych informacji o produktach Inspired By Anna Wendzikowska znajdziecie TU

Książka „Pytania o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic”

Polecam Ci moją książkę, w której spisałam swoje wspomnienia z rozmów z wielkimi filmowymi gwiazdami. Jest niezywkle osobista. Zawiera mnóstwo zakulisowych opowieści i historii. Gwiazdy opowiadały mi o sobie zaskakująco szczerze, w książce znalazło się więc wiele anegdot, nieoficjalnych wypowiedzi i zabawnych, często nigdzie nie publikowanych historyjek z ich życia. Zapraszam Cię do mojego świata i życzę Ci miłej lektury! – mówi Anna Wendzikowska.


 Książka jest niezwykle wciągająca już od pierwszych swych stron. Autorka świetnie przedstawia kulisy Hollywood i nie tylko — stopniowo wprowadza czytelnika w świat wielkich gwiazd, filmów, festiwali oraz wywiadów. Ale nie bójmy się! Dzięki zręcznemu przewodnictwu Anny na pewno się nie zgubimy. Autorka dzieli się z nami swoimi przemyśleniami, wspomnieniami oraz odczuciami w sposób bardzo ludzki, ale zarazem niezwykle intrygujący. Książka ta będzie gratką nie tylko dla kinomanów!

W. Kruk
Zestaw srebrnej biżuterii

 
Biżuteria od Kruka sprawi, że i Ty poczujesz się jak gwiazda. Na mnie ona tak właśnie działa. Kiedy mam ją na sobie, to nawet w jeansach i w t-shircie czuję się elegancko i kobieco. Jestem pewna, że ten zestaw będzie świetnym uzupełnieniem również Twojego stroju – na co dzień, jak i na specjalne wydarzenia. Bo wszystkie kobiety kochają błyskotki! – zdradza dziennikarka.


Biżuteria marki KRUK jest, tak jak pisze gwiazda, zdecydowanie kobieca. Warto jednak zauważyć, że równocześnie jest delikatna i subtelna — lśniące w słońcu cyrkonie na pewno zwrócą na nas oczy innych. Kolczyki oraz zawieszka dodadzą uroku i klasy każdej stylizacji.

Lierac
Serum Mesolift
Chciałam ci przedstawić świetne serum do twarzy. Sięgam po nie, gdyż wspaniale niweluje oznaki zmęczenia, rozświetla i nawilża skórę. Świeża i lekka konsystencja zapewnia szybkie wchłanianie serum — twierdzi Wendzikowska.

 Serum Lierac prawdziwie mnie zadziwiło – jest dokładnie takie, jakie opisuje je dziennikarka. Świetnie rozświetla skórę, głęboko nawilża (nawet przy nałożeniu niewielkiej ilości produktu), a co więcej jest lekkie, szybko się wchłania i ma delikatnie pomarańczowy zapach. Czego chcieć więcej? Ach, szkoda, że w pudełku znajdziemy tylko 8 ml tego cuda.

Paese
Róż do policzków

Podkreślone kości policzkowe to dla mnie ważny element makijażu – nadaje twarzy świeżości i lekkości. Dlatego propnuję Ci róż Paese. Wybrałam go, gdyż ma ładny, żywy odcień i mieści się nawet w małej torebce – przekonuje dziennikarka.


Neauty Minerals
Baza pod podkład

Idealny makijaż w moim zawodzie to podstawa. Siadam naprzeciwko największych hollywoodzkich gwiazd, które do wywiadów są przygotowywane przez sztab specjalistów. Ja maluję się sama. Zawsze zaczynam od bazy pod podkład, która idealnie przygotowuje moją skórę na kolejne warstwy i sprawia, że makijaż dobrze trzyma się nawet w mocnych telewizyjnych światłach. Świetnie wygładza i matuje skórę. Spróbuj, Tobie też z pewnością przypadnie do gustu — zachęca Anna Wendzikowska.


Zacznijmy od różu – produkt od Paese jest rzeczywiście niezwykle poręczny — bez problemu możemy spakować go do malutkiej torebki czy zabrać na wakacyjny wyjazd. Ma delikatną konsystencję — nie osypuje się, a kolor jest bardzo świeży i dziewczęcy — trzyma się cały dzień. Coś co mnie zaskoczyło to zapach — jest nieziemsko zachwycający!
Baza od Neauty Minerals to produkt, który powinien znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety. Dlaczego? Kosmetyki mineralne mają to do siebie, że nie zawierają żadnych szkodliwych i sztucznych substancji – są prawdziwie naturalne, nie zapychają więc porów, a co najważniejsze działają antytrądzikowo w przypadku skóry z problemami. Osobiście od jakiegoś czasu do makijażu używam tylko kosmetyków mineralnych, ale bazy do tej pory jeszcze nie miałam. Dzięki Inspired By Anna Wendzikowska mam ją już w swojej kosmetyczce. Produkt jest lekki, transparentny – szybko dopasowuje się do odcienia naszej cery. Polecam gorąco!
Farmona
Spray unoszący włosy

Fryzura to w mojej pracy niezwykle ważny element wizerunku. Muszę dbać nie tylko o wygląd moich włosów, ale także o ich kondycję, bo często są poddawane takim zabiegom jak kręcenie czy prostowanie, a przez to — narażone są na zniszczenie. Chciałam dać Ci możliwość przetestowania jednego z dwóch produktów do włosów, które bardzo lubię. Otrzymujesz któryś z nich losowo. Jeden z nich chroni moje włosy — często suszone i stylizowane na gorąco, a drugi unosi je u nasady — mówi dziennikarka TVN.


W moim pudełku znalazł się Spray unoszący włosy u nasady Acai & Volume. Przyznam szczerze, że byłam nastawiona dosyć sceptycznie do tego produktu — mam włosy grube i gęste, przez co często są oklapnięte właśnie u nasady. Jak zadziałał produkt? Byłam zaskoczona! Spray zaaplikowałam na umyte i mokre włosy, po wysuszeniu były one rzeczywiście lekko uniesione do góry. Nie spodziewałam się od razu efektu pin-up, ale i tak byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Co więcej produkt od Farmony ślicznie pachnie!

Delia
Roll-on pod oczy

Często podróżuję. Spędzam długie godziny w samolocie. Jestem zmęczona i niewyspana. Ale niezależnie od tego zawsze muszę wyglądać dobrze. Kamera nie zna litości i nie jest ani trochę wyrozumiała. Dlatego pokochałam ten roll-on. Wspaniale chłodzi okolice oczu i bardzo przyjemnie nawilża. Pomaga pozbyć się opuchlizny. Zawsze mam go w torebce! — zdradza Anna Wendzikowska.

Roll-on od Delii to produkt, który swoją obecnością w pudełku najbardziej mnie zaskoczył, a co za tym idzie, zaciekawił. Postanowiłam wypróbować go od razu! Srebrna okrągła kulka nakłada na nasze górne i dolne powieki żel, który nawilża i chłodzi skórę. Sam sposób aplikacji jest bardzo ciekawy — mamy pielęgnację i masaż w jednym! Roll-on będzie idealny dla tych z was, które borykają się z problemem cieni czy opuchlizny pod oczami.

Inspired By Anna Wendzikowska to box, który zdecydowanie mnie zaskoczył — bardzo pozytywnie. Produkty kosmetyczne są wysokiej jakości (aż 5 z nich to produkty pełnowartościowe), przez co na pewno będziemy prezentować się pięknie i kobieco — niczym gwiazda hollywood. Biżuteria od Kruka doda nam blasku i gracji, zaś książka „PytAnia o Hollywood” wprowadzi nas w zakamarki gwiazdorskich szlaków. Pudełko inspirowane Anną Wendzikowską to kwintesencja kobiety pięknej, zdrowej, zadbanej i kochającej swoje wnętrze.
Już niedługo kolejne recenzje! Zapraszam serdecznie i czekam na wasze opinie!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka