7 września 2015

Bielenda SUPER PERFECTOR CC+ 10 w 1 Multifunkcyjny krem korygujący do twarzy z 3 pigmentami – opinia

Na rynku kosmetycznym możemy spotkać wiele kremów BB, fluidów czy podkładów, które obiecują perfekcyjne krycie, właściwości nawilżające oraz upiększające. Niestety, niewiele z nich spełnia wyżej wspomniane obietnice. Jak na ich tle wypada więc testowany CC+ Cream Super Perfector 10 w 1 od Bielendy? 



Początkowo produkt wyjątkowo mnie zaskoczył  – przestraszyłam się lekko żółtego odcienia kremu – dla mnie, jako typowego "bladziocha", żółte kolory nie są odpowiednie. Jednak po nałożeniu na twarz, krem CC+ bardzo ładnie (i szybko) dopasował się do kolorytu cery, dodatkowo go ujednolicając i wyrównując. Co więcej, krem delikatnie rozświetlił cerę i, co dla mnie jest wyjątkowo ważne, szybko się wchłonął, nie pozostawiając tłustej warstwy na twarzy.

Bardzo zaimponowała mi także nowoczesna technologia, po którą sięgnęła marka Bielenda przy tworzeniu tego kremu. Obecność trzech pigmentów w kremie to dla mnie duża nowość. Jak spisał się każdy z nich?


Pigment żółty, odpowiedzialny za maskowanie przebrawienień i cieni np. pod oczami, podbił moje serce swoim kryciem - mam naturalne cienie, właśnie pod oczami, a dzięki nałożeniu kremu CC+ od Bielendy mogłam je w znacznym stopniu ukryć. Pigment zielony obecny w produkcie, zgodnie z obietnicą pomógł zakryć zaczerwnienia cery (chociaż z nimi nie mam aż tak dużego problemu). Ostatni, pigment różowy, nie pozostaje w tyle - dodaje mojej cerze blasku, którego tak bardzo potrzebuje.

Bielenda CC+ Cream Super Perfector 10 w 1 to kosmetyk, który na stałe zamieszka w mojej kosmetyczce – jestem fanką makijażu w stylu le no-makeup i nie lubię mieć zbyt wielu warstw na twarzy, dlatego też pokochałam krem, który miałam okazję przetestować. Jest lekki, kryjący, nawilżający. Zawiera naturalny filtr UV, dlatego idealnie sprawdzi się na wakacyjnym wyjeździe. Poza tym nie zapycha porów i dodaje skórze delikatnego blasku. Świetnie nadaje się także jako baza pod puder, albo, w przypadku większych wyjść, jako baza pod podkład, dzięki czemu będzie naturalnym utrwalaczem pięknego kobiecego makijażu. 


Uwielbiam nowości oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii w kosmetyce, a co więcej produkty, które w 100% realizują to, co obiecują. Takim właśnie produktem jest Bielenda CC+ Cream Super Perfector 10 w 1. Dzięki Letniemu Testowaniu z Bielendą odkryłam produkt idealny dla mojej cery - taki, który spełnia wszystkie jej potrzeby. Dziękuję Bielenda!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka