20 lipca 2015

Powrót i recenzja lipcowego ShinyBox

Po sporej przerwie, wracam do blogowania. Zmienił się szablon bloga i rozszerzyła jego tematyka - będzie kobieco i dla kobiet ;) Chociaż panowie pewnie także znajdą coś dla siebie. Mam nadzieję, że mimo kilku dodatkowych projektów i zajęć, znajdę czas na swoje blogowe szaleństwo.

Jako redaktorka portalu urodaizdrowie.pl (który serdecznie polecam), miałam możliwość testowania lipcowego boxu ShinyBox Perfect Beauty - say yes! Dziś dzielę się z wami moimi spostrzeżeniami, które znajdziecie także na wspomnianym już wyżej portalu.



W lipcowej edycji ShinyBox – stworzonej razem z serwisem TwojaSuknia.pl – znajdziesz najlepsze marki oraz sprawdzone produkty, idealne na lato. Z kosmetykami z zestawu zadbasz o swoją cerę, pobudzisz skórę do odnowy, zapewnisz sobie profesjonalną depilację, a Twoje stopy staną się aksamitnie gładkie. Na deser inteligentny krem do opalania pozwoli Ci cieszyć się do woli letnim słońcem — twierdzi ShinyBox.


Piękna pod względem graficznym, różowa edycja ShinyBox Lipiec 2015 Perfect Beauty – say yes, okazała się niezwykle trafna. Po otworzeniu pudełka, pierwsze co powaliło mnie na kolana to niesamowicie owocowy zapach wiśniowego peelingu, ale o nim za chwilkę. Jakie produkty znalazły się w lipcowej edycji i jak się sprawdziły?

NOREL
krem hialuronowy

cena ok. 49,00 zł / 50 ml (w pudełku 25 ml)
Krem o aksamitnej konsystencji dla skóry suchej i normalnej, z równoczesnymi objawami odwodnienia – szorstkością i łuszczeniem naskórka. Tworzy na skórze delikatny, jedwabisty film ochronny niwelujący suchość i napięcie naskórka. Intensywnie nawilża uzupełniając niedobory wilgoci w skórze przez wiele godzin.


Miałam okazję używać już inny krem tej marki, ale ten wypróbowałam po raz pierwszy. Bez wątpienia ma bardzo dobrą konsystencję – jest wydajny i ekonomiczny w użyciu. Zapach określiłabym jako neutralny. Krem od Norel aktywnie nawilża, dzięki czemu skóra jest świetnie odżywiona i napięta. Można używać go zarówno na dzień, jak i na noc. Szkoda, że w pudełku ShinyBox Perfect Beauty – say yes nie znalazło się większe opakowanie tego kosmetyku, ale z drugiej strony, mniejsza zawartość będzie świetną opcją na wakacyjną podróż ;)

COSMODERMA  
pasta cukrowa Sweet Skin
cena ok. 29,00 zł / 170 g (produkt pełnowymiarowy)  

Pasta cukrowa Sweet Skin ułatwia nie zawsze przyjemny zabieg depilacji. Zawiera wyłącznie naturalne składniki i można stosować ją na skórę skłonną do alergii. Depilacji może zostać poddane całe ciało, jak i delikatne partie twarzy, ponieważ zabieg jest praktycznie bezbilesny. Skóra po zabiegu jest gładka, delikatna i odżywiona.



Pasta cukrowa była zdecydowanie tym produktem, który najbardziej mnie zainteresował. Wiele słyszałam o tej metodzie depilacji (w sieci można znaleźć mnóstwo filmików instruktażowych, dotyczących jej przygotowania oraz stosowania), jednakże do tej pory nie miałam z nią styczności. Jak spisała się pasta od Cosmodermy? Przede wszystkim muszę podkreślić, że zabieg tego typu produktem jest dosyć czasochłonny i… pracochłonny! Moje pierwsze podejście było raczej kiepskie. Przede wszystkim należy nauczyć się dobrze używać pasty do depilacji. Mam nadzieję, że w przyszłości pójdzie mi lepiej, a produktu od Cosmodermy na pewno nie skreślam.

ETRE BELLE
krem do opalania Sun Care
cena ok. 105,00 zł / 75 ml (w pudełku 40 ml)


Inteligentny krem o delikatnym zapachu jest kombinacją substancji pielęgnujących i nawilżających takich jak pantenol, alantonina, mocznik i seryna. Zapewnia skórze pełną ochronę przed słońcem, pozostawiając ją gładką, silną i elastyczną. Produkt nie zawiera parabenów, parafiny i olejów mineralnych.



Produkt od Etre Belle okazał się dla mnie strzałem w dziesiątkę – będzie idealny na moją wakacyjną podróż zagraniczną – jest poręczny, wydajny, pachnie całkiem ładnie, a co najważniejsze, ma wysoki filtr (SPF 30). Pozostaje tylko pytanie czy warto wydać na krem do opalania ponad 100 zł? Chyba nie…

SILCATIL
sztyft ochronny
cena ok. 19,00 zł / szt. (produkt pełnowymiarowy)

Skutecznie chroni stopy przed otarciami oraz zapobiega powstawaniu pęcherzy i odcisków. Zawiera skwalan oraz olej jojoba, które dodatkowo intensywnie odżywiają i nawilżają skórę, a także zwiększają jej elastyczność.


To małe cudeńko od Silcatil jest dla mnie prawdziwą kosmetyczną nowinką – sztyft ochronny do stóp? – coś nowego ;) Jeżeli chodzi o sam produkt: jest poręczny (bez problemu zmieści się w każdej kosmetyczce), ekonomiczny i raczej wydajny. Delikatnie nawilża skórę, tworząc warstwę ochronną. Zapach jest neutralny. Czy zapobiega powstawaniu odcisków? Żadnych rezultatów jeszcze nie zauważyłam.

DOVE
 
antyperspirant
cena ok. 11,99 zł / 150 ml (produkt pełnowymiarowy)

Dezodorant Dove Beauty powstał, aby Twoje pachy były jeszcze bardziej zadbane. Zawiera 1/4 kremu nawilżającego, który odżywia skórę pod pachami, pozostawiając ją miękką i miłą w dotyku. Zapewnia 24h ochronę. (W lipcowym pudełku ShinyBox znalazł się jeden z dwóch produktów: Dove Beauty lub Rexona Maximum Protection).


Przyznam wprost, że nigdy nie pałałam wielką miłością do marki Dove, a szczególnie do dezodorantów. Nie przekonywały mnie ani swoim zapachem, ani działaniem. Jednak tym razem muszę stwierdzić, że jestem prawdziwie zaskoczona – produkt, który znalazłam w lipcowym ShinyBox przypadł mi do gustu. Pięknie pachnie, a co więcej zapach utrzymuje się na skórze przez cały dzień! Jeżeli chodzi o ochronę antyperspiracyjną, jest całkiem w porządku. Skóra po użyciu dezodorantu jest miękka i nawilżona. Dzięki temu produktowi odzyskuję wiarę w Dove :)

SHEFOOT
krem odżywczy cena ok. 19,90 zł / 75 ml (produkt pełnowymiarowy)
 
Opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę stóp i zapobiegać mikropęknięciom. Wzbogacony płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film.


Produkt od SHEFOOT jest zdecydowanie dobrze trafionym produktem w tej edycji ShinyBox. Stopy, szczególnie latem, są narażone na wszelkie uszkodzenia, podrażnienia czy wysuszenie, dlatego krem odżywczy tego typu jest niezbędny w każdej kobiecej kosmetyczce. Produkt od SHEFOOT intensywnie nawilża skórę – nie radziłabym jednak używać go w ciągu dnia – raczej na noc (nie wchłania się zbyt szybko). Na plus zdecydowanie naturalny i hypoalergiczny skład. I ten cudowny zapach! Mmmmm…
 
FARMONA
peeling myjący Tutti Frutti
cena ok. 5,00 zł / 100 ml (TRAVEL SIZE) 

Tutti Frutti to pełne soczystej świeżości kosmetyki dla wszystkich, którzy cieszą się życiem. Odkryj soczyste orzeźwienie gruszki i żurawiny, kiwi i karamboli oraz wiśni i porzeczki. Poczuj się owocowo (w lipcowym pudełku ShinyBox znalazł się jeden z trzech dostępnych wariantów zapachowych – Gruszka & Żurawina, Kiwi & Karambola, Wiśnia & Porzeczka).


 
 Zapach peelingu od Farmony zdecydowanie bije na głowę zapach kremu do stóp SHEFOOT :) Wiśniowo-porzeczkowa rozkosz dla ciała i zmysłów, która, tak, jak obiecuje producent, rzeczywiście potrafi zniewolić. Peeling jest wydajny, bardzo fajnie złuszcza martwy naskórek – nie mam co do tego produktu większych zastrzeń. Cieszę się, że w opakowaniu znalazło się opakowanie Travel Size – idealne do wakacyjnej kosmetyczki.

Podsumowując, Pudełko ShinyBox Perefect Beauty – say yes to box, który zdecydowanie mnie zaskoczył – cieszę się z możliwości wypróbowania pasty cukrowej Cosmoderma oraz sztyftu ochronnego do stóp Silcatil. Wszystkie produkty są świetną opcją do zabrania na wakacyjny wyjazd, co jest dla mnie dużą zaletą. Ekonomiczność, wydajność, świeży i piękny zapach to plusy większości przedstawionych produktów. Pudełko to zdecydowanie mówi „tak” kobiecemu pięknu latem – i oby tak dalej :)!

Na koniec cytat z wieczka lipcowego ShinyBox. Pamiętajmy o swoim pięknie zawsze i wszędzie!

     

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka